Catalog

Cele mai utilizate filtre
328 articole

DEF – Glasul mişcării hip-hop în modă

Fondat la Berlin, în Germania, în anul 2007, magazinul online DEF a crescut odată cu vânzările sale pe internet. Preocuparea permanentă de a fi întotdeauna în trend cu dorinţele clientului ţintă a fost răsplătită prin clasarea brandului în topul celor mai importante magazine online din Europa ce oferă îmbrăcăminte stradală.

Aşa cum curentul hip-hop din muzică are rol de mesager, hainele DEF sunt glasul tinerilor liberi, care doresc outfit-uri moderne, dar confortabile, şi în acelaşi timp vizibilitate în mulţime. De la modă urbană – streetwear – până la ţinute elegante, brand-ul oferă o gamă extrem de diversă, potrivită orcărei ocazii.

Moda subliniază autenticitatea purtătorului

Sub această deviză, DEF s-a impus nu doar în ţara natală, Germania, ci a cucerit pe rând toate continentele. Atenţia deosebită acordată tendinţelor din categorii aparte, cum ar fi accesoriile (şepci ori pălării) sau îmbrăcămintea dedicată practicării sportului, au intensificat notorietatea brand-ului în rândul clienţilor.

O categorie aparte de cumpărători o reprezintă skaterii, acei acrobaţi ce îşi testează limitele pe o placă cu roţi, în consecinţă elemente specifice acestor curajoşi sportivi se vor regăsi în colecţiile DEF. Dar şi amatorii de festivaluri optează adesea pentru o ţinută a firmei, asortată și accesorizată, ştiind în mod sigur că astfel se vor distinge în mulţime.

Inspiraţia oferită de diversitatea noastră, a tuturor, continuă să extindă în permanenţă oferta DEF către noi stiluri, constantă fiind menţinerea standardului ridicat impus în domeniul vestimentaţiei urbane. Adică noi toţi decidem direcţia următoarelor colecţii.

Calitate şi unicitate la preţuri accesibile

Brandul DEF s-a impus pe piaţa online internaţională prin raportul excelent calitate-design-preţ, apreciat de toţi fanii brandului. Cu timpul a reuşit să reducă semnificativ lucrul manual, ceea ce a permis managerilor să pună în practică diverse strategii de promovare şi extindere globală. Acest lucru a facilitat enorm creşterea notorietăţii companiei.

Cei peste 130 de angajaţi din depozitul central din Berlin, în colaborare cu platforme online la nivel mondial – printre care şi Zalando – sunt în permanenţă preocupaţi de a îmbunătăţi şi uşura experienţa de cumpărare online a tuturor clienţilor.

Fiind un brand preponderent de îmbrăcăminte stradală, principalii admiratori DEF sunt tinerii pentru care libertatea de exprimare este conduita acestei etape a vieţii lor. Nu de puţine ori, artişti hip-hop poartă hanorace, pantaloni sau un accesoriu capilar DEF atunci când îşi expun prin muzică şi versuri protestul social, iar acest lucru nu este deloc întâmplător! Brand-ul în sine este un promotor al acceptării, al diversităţii şi toleranţei, crez manifestat prin ţinute casual, confortabile, însă sub nicio formă anonime!