Under Armour - brand de învingător
Under Armour a fost fondat în 1996în Americade Kevin Plank,un jucător de fotbal de numai 24 ani.Principala preocupare a acestuia erade a găsitextilecare să elimineapa dintranspirațieși să se usucecurapiditate.
Numele mărcii a fostales cu rol de marketing, un fel de SEO din tehnicile contemporane pentru publicitate organică. Începuturile s-au întâmplat cu costuri reduse, în beciul bunicii sale, unde a realizat mai multe variante și rugându-și colegii de echipă să încerce produsele pe teren. La început articolele vedetă erau tricourile tehnice purtate sub armura de protecție a jucătorilor.
Misiunea asumată a brandului Under Armour
Totul a început cu un tricou menit să le ofere sportivilor un avantaj incontestabil și a evoluat ulterior în a schimba complet felul în care se îmbracă sportivii. Practic, brandul Under Armour definește inovația ca fiind esența vitală și cheia pentru a îndeplini viziunea mărcii: să ofere soluții de performanță despre care nu ți-ai imaginat vreodată că ai putea avea nevoie și fara de care nu mai poti sa traiesti, odată ce le-ai încercat.
Evoluția calității în tandem cu trendul cool
Materialele utilizate sunt atent selecționate, culorile se întind pe o paletă cromatică variată, iar forma și croiala articolelor din colecțiile brandului te sprijină să îți exprimi atitudinea proprie. Scopul principal al mărcii este acela de a oferiechipamentecalitative pasionaților și profesioniștilor de lumeasportuluiși dea-isusținesă își atingăobiectivele.
Ești pasionat de fotbal, fitness, yoga, volei, alergare, baschet? Nu ești pasionat, ci profesionist? Pentru ambele situații avem articole care se mulează perfect pe necesitățile tehnice ale activităților, dar care în aceeași măsură te poziționează drept cool sport trend settler.
Vrei să te simți confortabil și să arăți cool atât la antrenamentele din sală, cât și în outdoor la jogging? Recomandăm să alegi pantofii sport care sunt o încântare pentru sistemul muscular și cel osos prin tehnologia integrată, și mai ales magnet pentru priviri.