Dacă produsul nu este ceea ce îți doreai, ai 100 de zile la dispoziție pentru a returna articolele nepurtate – GRATUIT.
Pentru a face asta, urmează acești pași simpli:
1. Înregistrează returul în cont pentru a ne anunța ce articole returnezi. Dacă ai nevoie de o nouă etichetă de retur, o poți descărca în format PDF și printa. Dacă ai plătit comanda în numerar la livrare, ți se vor solicita datele contului bancar pentru rambursare.
2. Ambalează articolele pe care le returnezi și lipește pe colet eticheta de retur primită împreună cu articolele. Asigură-te că îndepărtezi sau acoperi eticheta originală de livrare. Dacă ai nevoie de o nouă etichetă de retur, o poți descărca la pasul următor.
3. Ai opțiunea ca pachetul să fie ridicat direct de la adresa ta. Alternativ, poți să-l lași la orice punct pick-up Packeta. Dacă optezi pentru a avea pachetul colectat de acasă, poți chema un curier direct de pe site-ul Fan Courier, după ce ai procesat returul online. Dacă preferi să duci pachetul la un punct pick-up Packeta, regăsești aici cele mai apropiate locații. Te rugăm să alegi un punct din lista "Puncte care acceptă retururi", folosind filtrul "Pentru expeditori".
Rambursarea banilor poate dura până la 14 zile, așadar te rugăm să soliciți și să păstrezi chitanța de confirmare a returului până la primirea contravalorii.
Răspunsuri similare
Ce pot face dacă articolul este deteriorat sau defect?