Faq | Livrare | Despre opțiunile tale de livrare

Despre opțiunile tale de livrare

Atunci când plasezi o comandă, poți alege să primești coletul acasă, într-un punct de ridicare sau un easybox.

Vei primi informații despre termenul aproximativ de livrare al comenzii tale în secțiunea de plată și în e-mailul de confirmare a comenzii. Termenul poate varia în funcție de articolele alese și de metoda de livrare.

De îndată ce coletul este predat partenerului nostru de livrare Packeta, vei primi pe e-mail numărul de urmărire al comenzii și confirmarea de expediere. Astfel vei putea urmări online stadiul livrării, folosind portalul de urmărire al curierului. Dacă ai optat pentru livrarea acasă, Packeta va înmâna pachetul tău Fan Courier, care te va informa prin e-mail și SMS referitor la data finală de livrare.

Dacă dorești să schimbi data sau adresa de livrare, poți contacta Packeta la nr. de telefon: +40 316 300 402, sau Fan Courier, folosind link-ul transmis prin e-mail și SMS pentru a solicita aceste schimbări.

Există taxe de livrare?*

Livrarea standard este GRATUITĂ, câtă vreme suma articolelor comandate este mai mare de 69.99 Lei. Altfel, costul livrării este 9.99 Lei.

Retururile sunt întotdeauna gratuite.

Răspunsuri similare

Unde se află comanda mea?

Pot să modific comanda după ce a fost plasată?

Cum anulez o comandă?


Nu găsești răspunsul pe care îl cauți?
Contactează-ne direct
Contactează-ne telefonic

Specialiștii noștri sunt pregătiți să te ajute. Timpul de așteptare poate fi de până la 2 minute.

Luni - Vineri

9:00 AM - 6:00 PM

Contactează-ne prin chat

Specialiștii noștri sunt pregătiți să te ajute. Timpul de așteptare poate fi de până la 4 minute.

Ți-ar plăcea o reducere de 15%?*

Înscrie-te pentru noutăți

Înscrie-te pentru a primi pe e-mail newsletter-uri de la Zalando.ro.

Administrează preferințe

Ce te interesează?

Pentru a afla cum îți procesăm datele, vizitează Politica de confidențialitate. Te poți dezabona oricând, gratuit.